WAT IK DOE, DOE IK GRAAG GOED. MET AANDACHT, FOCUS EN BETROKKENHEID. DOOR MIJN JAREN ERVARING BEN IK BREED INZETBAAR.

Bottom Margin

Strategie

Ik werk vanuit de inhoud. Denken gaat voor doen met een sterke focus op de gewenste output. Het resultaat telt. Wat is er nodig dat de raderen de juiste kant op bewegen? Zowel binnen de organisatie als daarbuiten? Waar liggen de kansen en welke actoren en factoren werken belemmerend? Zijn er issues die spelen en hoe daarmee om te gaan? Pas daarna komt de actie. Zo ontstaat een efficiënte aanpak met meetbare resultaten.

Interim (communicatieadviseur)

Geen lange inwerktijd, direct overzicht op de werkzaamheden, de organisatie snel doorgronden; daarvoor is jarenlange ervaring nodig. Weten hoe organisaties werken en wat nodig is om zaken van de grond te krijgen, over die ervaring beschik ik. Graag help ik organisaties die (direct) ondersteuning nodig hebben; strategisch en uitvoerend.

Persvoorlichting

Nieuws maken, het echte verhaal brengen op het juiste moment, dat vereist gevoel voor de media en voor de actuele maatschappelijke context. Maar ook om brede kennis van de ontwikkelingen binnen de samenleving. Van tendensen en issues die spelen. Vanuit mijn journalistieke en sociologische achtergrond is dat voor mij een natuurlijk gegeven, een ‘tweede natuur’: weten wat de samenleving bezig houdt en daarmee ook de media. De tijdsgeest vertalen naar het corporate imago.

Bottom Margin

Publicaties

Van kunst tot bomen, van projectontwikkeling tot de gezonde mens; kunnen schrijven over uiteenlopende onderwerpen verlangt een brede interesse in wat de mens beweegt en waartoe hij in staat is. Nieuwsgierigheid naar de wereld om ons heen, onbevooroordeelde vragen kunnen stellen en oprechte aandacht voor wat mensen doen en vooral waarom ze het doen. Dat levert publicaties op die mensen lezen en aan het denken zet.

Branded journalism

Laten zien wat de doelgroep beweegt, hen aan het woord laten, hun denkwijze en visie tonen. Het is een mooie manier om als organisatie inzicht te geven in de belevingswereld van je doelgroepen. Door deze aandacht geef je ze ook erkenning. Of dat nu in de vorm van een magazine is, een beeldpresentatie, een vlog of blog op de website of een filmpje, het levert inhoud op die mensen waard vinden om door te vertellen of te delen.